3 dagar kvar (Stress stress!)

Hej kära vänner
 
Idag har varit fullkomligt kaosartat för min del.
Tanken var att jag skulle hämta kostymer på Fredriksdal idag, eftersom de används av mig och Albin som 1800-talspar, men uppenbarligen var inte de redo för att hämtas upp. (Visade sig att kostumören bara var trött för hon hade jobbat 12 timmar tidigare den dagen... Blir så fruktansvärt irriterad!)
Jag panikstressade från skola, till körskola till repetition och var fullkomligt slut när jag kom fram. För mycket intryck att ta in!
 
Helsingborgs dagblad var dock på plats idag och filmade lite av repetitionerna, vilket ju alltid är trevligt! Vi behöver all uppmärksamhet vi kan få från media.
Slänger in en länk på det de spelade in, och går nu istället och lägger mig!
Repetition från 17.00-22.00 idag.
 
HD's inslag:
http://hd.se/24hd/?clip=1178893#category=316&date=2012-10&clip=1178893&startTime=0m0s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

candyclub.blogg.se

Här kommer jag att hålla min loggbok för mitt projektarbete i skolan. Min frågeställning: Hur förvandlas Cabaret Candy Club från kaos till magi på 14 dagar?

RSS 2.0