Trött torsdag!

Då var vi igång igen!
 
Vår femte föreställning gick av stapeln igårkväll. Samling 14.00 med ett par stycken från ensemblen för sista-minuten-affischering fram till 16.00. Allt ska ut ut ut! Någon nytta i lokalen gör det inte :)
Men vi jobbade snabbt och effektivt i det fina höstvädret och avverkade stora delar av stan, så jag hoppas att ni har lagt märke till dem! Snyggaste cabaretpappan Franz Fritzel med glitter överallt, precis som det ska vara!
 
En härlig nyhet är att vår ensemble är komplett igen då Hampus har kommit tillbaka efter att ha vilat upp sig under veckan. Skönt! Tyvärr var vi en aning trötta hela högen igår. Jag tror det kan bero på att det blir väldigt konstigt när man gör ett så långt uppehåll från Cabaretbubblan, så man tappar magin en smula. Vi har ju varit vana med att arbeta flitigt och glatt med det här projektet i ett halvår nu. Fullständig katastrof blev det dock självklart inte! Publiken var nöjd, och vi taggar om till nästa föreställning ikväll 20.00!
 
Slänger in några bilder från förra veckan som jag aldrig hann lägga upp.
Kram kram på er!
Vi ses väl ikväll...? :)
 
 Vi rekonstruerade Hampus ryggskott i logen!
 
Josefine får en makeover av Johannes och Simon!
 
Karin, Mattias & jag somnade gott i logen efter lördagens äventyr!
 
Hmm... Vem har Krisse varit i slagsmål med för att se ut så här...? Köp biljetter så får ni veta ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

candyclub.blogg.se

Här kommer jag att hålla min loggbok för mitt projektarbete i skolan. Min frågeställning: Hur förvandlas Cabaret Candy Club från kaos till magi på 14 dagar?

RSS 2.0