Inflyttning på The Tivoli!

Mina damer och herrar, idag har vi slagit rot i stora salen på The Tivoli!
Det blir ett kort inlägg idag, för det finns inte särskilt mycket att säga.
Självklart blir det alltid konstigt när man skapat sig en bild av hur något ska se ut, och plötsligt blir det en helt annan sak när man väl är på plats. Men jag älskar salongen! Mycket mer Cabaret-stil även om scenen är mindre i år än vad den var sist, vilket begränsar scenografin en smula.
Däremot kommer vi att ha en enorm skärm bakom oss för extra effekter och animationer! Supercoolt! :)
Vi har byggt, packat upp kostym & rekvisita samt provat på hur scenen kändes!
Det blev en heldag från 13.00-19.00.
Slänger in ett par bilder om avslutning!
 
Byggarbete och dans är i full gång!
 
Emma Sundbergh provar på sin nya påle!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

candyclub.blogg.se

Här kommer jag att hålla min loggbok för mitt projektarbete i skolan. Min frågeställning: Hur förvandlas Cabaret Candy Club från kaos till magi på 14 dagar?

RSS 2.0