PREMIÄR!

Idag är dagen då det händer!!
 
Imorse visades vår lilla inspelning på TV4 - superkul! Just nu befinner vi oss alla på The Tivoli och taggar till tusan. Vi var på plats 13.00 för att gå igenom små detaljer, sopa scenen, sminka oss, hänga alla kostymer och rekvisita på plats så att det inte skulle bli något hinder under kvällen premiärnerver!
Tyvärr har vi kommit fram till att rekvisitan till ett av nummerna inte hunnit bli klar, så nu två timmar innan föreställning så strök vi det! Lite förvirrande eftersom en av tjejerna behövde tid att byta om under det numret, men vi löser det i alla fall med att jag bara går in och pratar lite med publiken. Kort och enkelt, men effektivt för Josefine som behöver byta om!
Jag lägger in videon som TV4 visade, och ska nu sätta mig i kassan en timme innan föreställningen börjar. Usch vad nervöst! Har aldrig varit så här nervös i hela mitt liv. Känns som jag ska få världens skrattanfall, börjar gråta, kräka och svimma på samma gång!
Uppdaterar senare om hur kvällen gick!
Mer%20snusk%20i%20%C3%A5rets%20Cabaret%20Candy%20Club%20
 
 
UPPDATERING
SUCCÉ!!!!!! Oh fy vad bra det gick! ALLT gick helt underbart perfekt! En sån jääääävla lättnad! Generalreptetitionen igår var vidrig men idag satt ALLT! Vi hade slutsålt och publiken var taggad till max! Jag stod nästan och grät av lycka i finalen när vi bugade. I just precis såna stunder är jag som allra säkrast på vad jag vill i livet. Får jag vara med om den här känslan för resten av mitt liv så kan jag aldrig begära mer. Allt slit, all stress, all oro, alla nerver, alla onödiga gräl är SÅÅÅÅ VÄRT DET (!!!!!!) när man får en sån här respons och det går så oerhört fantastiskt!
Nu bjuder The Tivoli på öppen bar för ensemblen och vi tänker efterfesta som bara den trots att det är torsdag!
LYCKA!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

candyclub.blogg.se

Här kommer jag att hålla min loggbok för mitt projektarbete i skolan. Min frågeställning: Hur förvandlas Cabaret Candy Club från kaos till magi på 14 dagar?

RSS 2.0