FREAKY FRIDAY!

Oh ja jäklar i havet vilken uuuunderbar föreställning vi bjöd den mest fantastiska publik på igår!
Jag vågar nog säga att det var vår bästa föreställning än så länge, och känslan som fyller din kropp när du inser det är OBESKRIVLIG! Jag önskar att alla människor i världen hade fått känna så någon gång. Då kan jag lova att vår värld hade varit betydligt fredligare och gladare!
 
Vi hade en smockfull, taggad salong igår och körde järnet fullt ut! Oj oj oj, om lycka ska definieras på något sätt så bör det göras i samband med Cabaret! Har jag sagt att jag älskar Cabaren? Hur många oersättliga kompisband har jag inte knutit tack vare cabaren? Jag andas cabaret, lever för cabaret och älskar det fullkomligt! Att få vara en hel grupp som jobbar för samma mål och tycker det är så brutalt roligt är det bästa som finns i denna värld.
 
Igår påbörjade jag mina intervjuer med ensemblen för att ta reda på hur de tycker att de har utvecklats och vad som har varit roligast med hela konceptet. Jag bad de beskriva Cabaren med tre ord och fick bland annat höra: "Lust, tufft & VÄRT att göra!"
 
Idag går vi in på våra två sista föreställningar kl 18.00 & 21.00, men jag har helt enkelt valt att låta depressionen över det komma imorgon istället. Idag tänker jag bara vara så euforisk och lycklig över att jag får chans att genomföra det jag älskar mest i hela världen en sista gång med människorna jag sätter väldigt högt emotionellt värde på. Jag. Älskar. Er. (!!!!)
 
Kram kram och så ses vi ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

candyclub.blogg.se

Här kommer jag att hålla min loggbok för mitt projektarbete i skolan. Min frågeställning: Hur förvandlas Cabaret Candy Club från kaos till magi på 14 dagar?

RSS 2.0