Nerpackning och myskväll!

Godkväll!
 
Idag blev vår sista repetition i replokalen! Nu börjar det närma sig på riktigt! Kändes superkonstigt att packa ner all rekvisita och kostym, för på något sätt kändes som om allt var över, men faktum är ju att det är nu det börjar på riktigt!
Albin och jag gick och köpte lite kakor och dricka som bidrog till en mysig repetition!
När repet var avklarat stack jag, Albin, Hampus (dansare), Simon (sångare), Johannes (basist), Sebastian (pianist), Emma S (dansare) och Adnan (gitarrist) hem till Josefine (sångerska) för att titta på den förra Cabaretföreställningen som vi har inspelad. Fantastiskt mysigt! Oh fy vad kul vi hade!
Vi är ett underbart gäng verkligen. Perfekt avslut på den dagen!
På söndag flyttar vi in i The Tivolis lokaler och börjar rigga upp vår scen! Spännande spännande!
 
Nedan kommer några bilder från dagens repetition :)
 
Från vänster: Karin Jönsson, Isabelle Hultqvist och Emma Sundbergh i "We Are What We Are"
 
                  
Simon Nilsson, vår sångare.
Hampus All Ripa & Mattias Ljungberg, dansare
 
Mattias Ljungberg och Karin Jönsson i "All Shook Up"
 
 
Hampus, Albin & Mattias i "Black Swan"
 
Emma Ekelund, Isabelle Hultqvist, Karin Jönsson, Emma Sundbergh, Mattias Ljungberg & Hampus All Ripa - De finaste dansarna i "Be My Guest", ett sexigt cha-cha nummer :)
 
Ensembeln är fokuserad för en gångs skull :)
 
All kostym & rekvisita är nu redo för att flytta till The Tivoli!
 
Finaste Albin i världen med vår vackra ridå!
 
Kram kram!
/ Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

candyclub.blogg.se

Här kommer jag att hålla min loggbok för mitt projektarbete i skolan. Min frågeställning: Hur förvandlas Cabaret Candy Club från kaos till magi på 14 dagar?

RSS 2.0